עבודה, חיים ופרופורצייה

מדהים כמה מעט צריך כדי להכניס דברים בפרופורציה.

היתי היום במיונים לתמיכה טכנית של נטויזין. באתי בלי חשק, בלי רצון ועם מעט דיכאון מכל התהליך.
יצאתי משם, נסעתי לכח אדם שהתקשרו אלי וכאשר הגעתי אליהם, התברר
שהם מציאים לי מיונים לשרות לקוחות של סלקום.
21 שקל לשעה, משמרות רצח, אילוצי שעות
ומשמרות ימי שישי ולילה כפויות.
פתאום נטויזין נשמע טוב.
אולי אותה המשכורת, אבל
קורס קצר יותר
משמרות גמישות יותר
וללא עיקום היד מאחורי הגב.
מחר יש את המיונים ה"חברתיים" לנטויזין,
פתאום יש לי הרבה יותר חשק לקראת זה.

זה לא עבודה אמיתית, אבל זה עדיף מכלום.
מה גם, שאני מחפשת עכשיו עבודה זמנית,
נכון שיש את עניין ההתחיבות בנטויזין, אבל
לא אכפת לי.
מספיק, אני כבר מתפסת על הקירות.
אם אני אמצא עבודה אחרת,
אז במקרה בכי גרוע אני אשלם את הכנס, אבל לפחות אני לא אשב יותר בבית.

נ.ב
לא שכבר קיבלו אותי לנטויזין, אבל לפחות ההשוואה לסלקום עוזרת

נ.ב 2
אפשר קצת עידוד
:-/?
דיכי עם כל העסק הזה.

אהבתם? תשתפו הלאה :)

19 תגובות בנושא “עבודה, חיים ופרופורצייה

    1. *חיבוק* תודה אצל מי עבדת בזמנו בתמיכה טכנית? איך היו התנאים, אם לא לוקחים בחשבון את הלקוחות שעושים חשק לדפוק את הראש על המקלדת?

      1. בזק. 20.50 לשעה, אם אני זוכר נכון. אחרי 14.00– 125%, אחרי 23.00- 150%, שישי ערב ושבת– 175%. השתדלתי לעשות משמרות ערב אז יצא לי משהו כמו 5-5.5 אלף בנטו. לפני זה עבדתי בעוד איזה מקום שאני לא מזכיר אותו בקו"ח שלי, שם יצא לי משהו כמו 4 (בנטו). בעסקי יצא לי משהו כמו 7-8 (בנטו) אבל טחנתי לילות ושבתות ועבדתי 6 ימים. הדבר היחיד שטוב בתנאים של תמיכה טכנית זה שהמשמרות גמישות. חוץ מזה זה חרא. עובד נקיון מקבל יותר מתומך טכני בפרטי. אגב, קיימת עכשיו איזשהי משרה בצ'קפוינט של QA לאנשים שאין להם נסיון. לינק. הם דורשים התחייבות לשנתיים ודחיתי אותם בגלל השכר (4 במהלך הקורס, אח"כ 6 אח"כ 8 בברוטו). אבל אולי תרצי להסתכל על זה.
        1. אני מחפשת משמרות מגישות, אז מהבחינה הזאת זה סבבה. מעניין אם גם בנטויזין יש אחוזים גבוהים יותר בשעות הערב והלילה. היה לכם אוכל כל שהו? הסתכלתי, נשמע מצויין, רק מה, אני בצפון ונשארת כאן 🙂 סקרנת אותי, למה אתה לא מזכיר את אותו המקום?

          1. אך, הנציגות האלו. מי בכלל נותן לבנות לעבוד בתמיכה טכנית 😛

          2. על פי חוק חייבים לתת 150% אחרי 23.00 ובשבת. חוץ מזה לא חייבים שום דבר וגם בדרך כלל לא נותנים בתמיכה פרטית בספקים כי הם מניאקים וקמצנים ומנסים לא לשלם גרוש מיותר

            .

  1. יהיה טוב, באמת. וכאמור, זה עניין של פרספקטיבה. אני לדוגמא נמצא עכשיו בעמדה בה אני ממש מת לעבוד בעבודות זמניות וטפשיות. (על פי הסדר: מוכר בצומת ספרים, פועל באתר ארכיאולוגי, פועל בחוות אשכוביות).

    1. כל הזמן מחפשים עובדים לחפירות ארכיאולוגיות באזור ירושליים 🙂 גם אני חיפשתי צומת ספרים או סטימצקי, כרגע לא צריכים בצפון. ותודה.

  2. לא ניסיתי לעבוד לא בזה ולא בזה, אבל נראה לי שתמיכה טכנית עדיף על שירות לקוחות. לתמיכה טכנית מתקשרים אנשים שנתקלו בבעיה במחשב ו/או ציוד שהם קיבלו תקול (כמו שקרה עם הראוטר של אחותי). גם אם הם בוקים ואהבלים, אם תסבירי להם ממש לאט בסוף זה ילך. לשירות לקוחות מתקשרים כל מיני אנשים, שאו שרימו אותם ואז הם עצבנים וצועקים שיחזירו להם את הכסף, או שהם מנסים לרמות, וגם אז הם עצבנים וצועקים. אני יודעת שאני – טיפוס די רגוע ושקט בסך הכל – צועקת מדי פעם על אנשי שירות לקוחות מסכנים (שבאמת לא אשמים במחדלי המערכת) אבל אף פעם לא יצא לי לצעוק על אנשי תמיכה טכנית. פשוט כי נושאי השיחה אחרים. עם אנשי השיחה הטכנית אלה תמיד שיחות ידידותיות ונעימות. כמובן, לא כולם אני, אבל נראה לי שזה עדיף. לגבי התחייבות, יכול להיות שזה לא חוקי. את יכולה לבדוק את זה. דבר נוסף, האם את מחפשת עבודה בגלל שאתם צריכים כסף או שסתם משעמם לך בבית? כי אם סתם משעמם, אולי עדיף לך להתנדב בינתיים באיזה מקום ובמקביל לחפש משהו יותר טוב (אפילו מזכירה נשמע עדיף, ובספונג'ה בבתים מרוויחים יותר). אם אתם צריכים את הכסף, אז אולי התמיכה הטכנית זה הפתרון בשלב זה. וקבלי {חיבוק}. לא פשוט למצוא היום עבודה. המשבר מאוד מרתיע אנשים מלקחת עובדים חדשים.
    1. לגבי התחייבות, יכול להיות שזה לא חוקי. את יכולה לבדוק את זה. זה לא שאין *שום* ברירה אלא להישאר שנה שם; מה שכן הם שהכשרה של נציג עולה להם כסף ולכן עם הנציג עוזב לפני שעברה שנה הם רוצים שיחזיר להם את הכסף עבור תקופת ההכשרה. וזה חוקי.
  3. *חיבוק* בהצלחה (אני חושב. אישית הייתי מעדיף לנקות חרא של קופים בגן החיות) אגב, בדקת את המודעה שהזכרתי בפוסט הקודם שלך? וגם, חברה של אישתי עבדה בנטוויזן כמה שנים. יש משהו שאת רוצה שאשאל אותה?

    1. לגבי ההודעה, יצרתי קשר עם כוח אדם של הבית חולים והשארתי קורות חיים. כרגע אין להם משרות.

      1. אני לא בטוח שזו מודעה של בית החולים. זו נראתה כמו מודעה של מעבדת מחקר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *