שבוע 29 וכאבי שיניים

אז זו כן שן בינה. כלואה. שוכבת על הצד.
שזה בעצם גם מה שאמרו לי לפני חמש – שש שנים, כאשר זה התנפח בפעם הקודמת.
ועכשיו אני אעשה את עצמי שלא שמעתי את זה שוב, ואתעלם.
הרבה שטיפות פה. סודה, מלח. מברשת שיניים קטנה לצחצוח גם של המקום.
כנראה אנטיביוטיקה (אם הרופאת נשים תסכים לרשום לי)
וזהו. שתרד הנפיחות ואוכל להמשיך להתנהג כאילו לא שמעתי על זה אף פעם.

***

שבוע 29.
http://www.yoledet.co.il/week29.asp

>תכן שתרגישי שינוי בתזוזות של התינוק/ת: אם עד לאחרונה הרגשת בעיטות ואגרופים לעתים תכופות, מעכשיו סביר להניח שתרגישי יותר תנועות קטנות (ברכיים ומרפקים).

מרפקים וברכיים, חמוד :-)!

(נכון שזה יותר כיף מלחשוב על עניין השיניים :-P?)

ושאלה כללית, מישהו יודע מה צריך לאכול כדי לקבל סיבים?
(ובבקשה אל תגידו ירקות ופרות, אני לא אוכלת מהם מספיק וגם לא אוכל, במיוחד לא עכשיו שאני בקושי יכולה ללעוס)
קווקר יעשה את העובדה?

***
ניקי בכיור. הממ…
.
.
.
ניקי כועסת ליד הכיור.

מסקנה, להבדל מזאתי, ניקי שמה לב כאשר פותחים עליה את הברז.

אהבתם? תשתפו הלאה :)

5 תגובות בנושא “שבוע 29 וכאבי שיניים

  1. דגנים מלאים. הרבה מהקורנפלקסים טוענים שיש בהם. אם זה לא מספיק אפשר לקנות אבקת פסיליום או משהו כזה – מערבבים כפית עם מים ושותים.

  2. אם את סובלת מעצירות, תעזבי אותך מאוכל עתיר סיבים – זה יותר מדי ברדק לקבל מספיק סיבים דרך שם. קני סיבי פסיליום בבית מרקחת/פארם (רק אלה שבאים באבקה להכנת משקה, לא הכדורים – לאבקה של לייף יש טעם ומחיר סבירים בהחלט). אצל אנשים שעושים דיאטה דלת פחמימות (כמוני) זה מלווה הכרחי… 🙂 ואם את מתעקשת שזה יהיה מהאוכל – סובין שיבולת שועל מומלץ, וגם זרעי פשתן.
    1. לא סובלת, לא מאז שהחלפתי ברזל 🙂 (מתברר שאם מסכימים לשלם 50 שקל על 30 כדורים פתאום אין יותר תופעות לווי) פשוט בשבועות הריון מזהירים מפני עצירות שעלולה להתחיל על רקע הורמונלי, אז חשבתי להתארגן מראש. הרוקח אמר לי אתמול שאני לא אעשה שטויות, אז נראה לי שאני אקשיב לו. אני גם ככה לא אוכלת כל כך מאוזן, והסיבים בנוסף ללהיות בריאים גם סופגים דברים שאני כן צריכה מהאוכל. אבל אני ארשום לי את סיבי פסיליום, שאדע מה לחפש אם יתעורר הצורך. ואולי אבדוק את סובין שיבולת השועל, נראה לי שאפשר להוסיף אותה לקורנפלקס בלי לשים לב לטעם. זרעי פשתן צריך לטחון קודם, לא? תודה :-)!

      1. אם מקפידים לקחת את הפסיליום על הבוקר, על בטן ריקה, הוא לא סופח שום דבר מהמזון… סובין שיבולת שועל אפשר להוסיף בערך לכל דבר. גם לאוכל מבושל. ושיבולת שועל נחשבת ברפואה משלימה מזון מומלץ מאד לנשים, ובמיוחד לנשים הרות. זרעי פשתן אפשר לטחון או להוסיף שלמים לאוכל, אבל אם קשה לך ללעוס בטח עדיף לטחון. אם מוסיפים אותם לאוכל "רטוב" (נגיד, סלט, יוגורט, דברים כאלה) כדי להוסיף אותם ממש לפני האכילה, כי כשהם סופגים נוזלים הם מפרישים ריר (זה הסיבים שיש בהם – מוצילגים – שמקבלים מרקם רירי בנוכחות מים) מה שלהרבה אנשים נראה קצת מגעיל.
        1. תודה על המידע 🙂 נראה לי שאחפש את הסובין. זרעי פשתן… אני יכולה להבין למה אנשים חושבים שזה מגעיל מעט. אוכל שמירר חזרה עליך, מטריד מעט 🙂 (שום דבר אישי נגד הזרעים יצא לי לאכול אותם טחונים עם יוגורט ביוגורט בר, נחמדים מאוד)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *