נא להכיר, שסק

הפיצפון בן שלוש שבועות, כנראה זכר.
זהו, נגמרו חיפושינו אחרי הג'ינג'י 🙂
בסוף ללא לבן, ואפילו פלומתי, ההפך ממה שרציתי, אבל הוא כזה מתוק.
כנראה אצטרך להתרגל לחתול פרוותי 🙂
שסק

קיבלנו יחד איתו מטרנה והוראות האכלה, אבל הדבר הראשון שהפיצפון עשה היה לפלוש לקערת האוכל של ניקי ולנסות לאכול לה את האוכל. היא לא ראתה את זה בעיו יפה.
בסוף הגענו לפשרה, קיבל אוכל שלה טבול במטרנה. אוכל היטב, מחר ניקנה לו מזון גרגירים לגורים.

חטף ביינתים פעמיים מניקי. היא לא באמת מנסה להזיק לו אבל הוא כל כך קטן שזה מפחיד לראות.
היא הבריחה אותו קודם לפינה ליד הארגז חול והוא ישב בפינה ורעד, מנסה להגיע לארז חול אבל היא נושפת עליו כל פעם. נגמר בזה שהיה צריך לנקות אחריו. אבל הוא באמת ניסה. כמעט וזחל לעבר הארגז.

קטן ומתוק. קצת היפראקטיבי ואז מתעלף בפינה.
ברוך הבא, שסק 🙂

שסק החתול

אהבתם? תשתפו הלאה :)

8 תגובות בנושא “נא להכיר, שסק

  1. מזל טוב לכם ולשסק (ח-מוד!), וחיים ארוכים ומאושרים ביחד. 🙂 אגב, יש סיכוי שהוא לא יהיה צמרירי כזה בעתיד. יש לי חתולה שהייתה לה בדיוק פרווה כזאת כשהיא הייתה גורה (אם כי לא ג'ינג'ית), והיום יש לה פרווה חלקלקה והדוקה לגוף.
    1. נתת לי תיקווה 🙂 שסק, שמעת? להתחיל להוריד אותה ומהר! במקרה הכי גרוע, תמיד אפשר לגלח, לא….?

  2. הוא ממש מקסים! 🙂 מזל טוב. לגבי ארגז החול, אם ניקי רכושנית כדאי אולי לתת לו ארגז קטן משלו (תבנית חד פעמית גדולה עם חול תעשה את העבודה). עדיף שלא יתרגל שזה בסדר לעשות מחוץ לארגז. תתעזרו בסבלנות לגבי היחס של ניקי. גם אצלי בהתחלה כשרק הבאתי את יוני ליאו השתולל בהיסטריה, ולקח זמן לא רב עד שהוא התחיל ללקק אותו מכל הכיוונים.
  3. אוי, הוא חמוד 🙂 אני לא בטוחה שמטרנה זה רעיון כל כך טוב – מטרנה מבוססת על חלב פרה, והיא ממש לא מתאימה לחתולים (וגם לא לבני אדם, אבל זה כבר ענין אחר). יש אוכל מיוחד לגורים, למיטב ידיעתי.
    1. הוטרינר אמר לתת לו חלב רגיל, וכאשר שאלתי אם מותר לחתול בכלל לשתות חלב, הוא ענה: "זה חתול, מה את חושבת שיקרה לו?" 🙂 (אני מכירה שממליצים לא לתת) מהיום הוא כנראה יעבור בכל זאת לאוכל יבש. יותר קל לעקוב אחרי כמיות. אבל, יתרון משמעותי של מטרנה הוא שניקי לא מוכנה להתקרב קילומטר לקערת האוכל של שסק. לא יהיה לנו כזה מזל ברגע שנעבור לאוכל יבש.

      1. אסור לתת חלב לחתולים! אם הוטרינר אומר אחרת, אז לצערי הוא כנראה לא מבין על מה הוא מדבר. מטרנה בוודאי עדיפה על חלב, אבל אם צריך עדיין להזין אותו במשהו חלבי, יש תחליף חלב חתולה מיוחד לגורי חתולים. זה חשוב כי ריכוז החלבון שונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *