לא היה לי כוח ללכת לחפש בחנויות אז סרגתי אחד…
נסרג לפי התרשים הזה:

סרגתי אותו בהתחלה עם מסרגה מספר 8 ואז החלטתי שזה הדוק ויוצא יותר מדי גלי אז פרמתי את כולו .
ככה הוא נראה לפני פרימה

ככה הוא נראה אחרי הפרימה (כמו שאתם יכולים לנחש, החתול ברקע מאושר להפליא):


וככה הוא נראה בסוף (נסרג מחדש עם מסרגה 12):
הפרוותי (כי הדוגמנים הרגילם היו בגן…)

סוף שבוע טוב לכולם
יעל