5.12.2008

הייתי היום בראיון עבודה.
עוזרת מחקר במעבדה לגנטיקה אנושית
עוזרת בכתיבת מאמרים, גרנטים
ועזרה במעבדה עצמה
תפקיד דיי מרתק
במצב אחר הייתי נלחמת בשבילו בשיניים
אבל מה, העבודה בבית חולים.
מדובר על משכורת של 21 ש"ח לשעה.
יש לי חמש שנות לימוד, תואר שני.
עצוב כל העסק

האופציה האחרת היא תועמלנות רפואית
משכורת טובה, אבל אז אני יכולה לשכוח
ממחקר.

איך קוראים לזה במשק?
אה, כן ה"מצב"

מישהו יודע אם מחפשים עוזר מחקר
במקום שיכול גם לתת משכורת של כמה שקלים יותר?

אהבתם? תשתפו הלאה :)

11 תגובות בנושא “5.12.2008

    1. לא, לעזוב זה לא אופציה. אנחנו בונים ביובלים, אז לא רק חו"ל, אפילו לא המרכז. העניין הוא, שלהגיד שזה צפון אז אין עבודה בתחום (הסבר שאני ושמעת מהרבה אנשים שמחפשים עבודה) זה לא נכון. כן יש עבודה, תמיד יש פשוט צריך למצוא אותה ולפעמים להתגמש לגבי המשכורת…

      1. ולפעמים להתגמש לגבי המשכורת…

        It's one thing to "be flexible about your salary requirements" and another to be getting a minimum wage that would shame even a call-center person these days while having a masters degree in biology. What you SHOULD be getting is a sum in five figures in the industry. In a government-rum research facility it COULD be less, but definitely not 21nis/hour. And not 5k nis/month either. You might try these dudes. Can't guarantee anything about them biology-job-wise, but I went to them about one year ago. My job-type (heavy computer-networking stuff) was not in their core competence, but my overall experience with them was more then pleasant. The job I found in the end was not through them, but I think that it would make sense for you to try them.

        1. פחחח… הצחקת אותי. הפער בין הרצוי למצוי הוא כל כך רחוק… כשאני עבדתי בחברה לביופארמ, עם תואר שני ועוד שנתיים נוספות של ניסיון בעבודת מחקר, המשכורת ההתחלתית שלי היתה 4K, ולאחר כמה חודשי "התאקלמות" זה עלה ל-6K. ולא היה שום סיכוי להתקדם מעבר לזה, לפחות בחברה ההיא (אחת הסיבות שעזבתי). כיום, כשמצב השוק הוא לא משהו וחברות נסגרות על ימין ועל שמאל (בשנה שאני עבדתי נסגרו או צומצמו 4 חברות ביוטק או ביופארמ) אז ממש לא קל למצוא עבודה, ועוד כזו שמשלמים בה טוב (וגם תהיה מעניינת).

  1. את יכולה לנסות לבדוק בפקולטות של ביו או רפואה אם יש חוקרים שמחפשים עוזרי מחקר. המנחה שלי לוקח הרבה סטודנטים בעלי תואר ראשון למשל לצרכי עזרה במחקר (כרגע יש לנו שלושה, כשבעצם אחד עבר מסטטוס של שכיר לסטטוס של סטודנט לתואר שני אצלנו). אני מניח שלא תהיה לו בעיה עם מישהי עם תואר שני. אם תרצי אני יכול לשאול אותו אם הוא מעוניין (היו אמורים להגיע אלינו 2 מסטרנטים ודוקטורנט הסמסטר ושלושתם בסוף לא באים אז יש מקום). לגבי השכר, אני חושב שזה באזור ה-5000 לחודש.

    1. זה דעיון מצויין. אני באמת אעשה את הסיבוב. אשמח אם תשאל. על מה המעבדה שלכם עובדת?

      1. על מטבוליזם של RNA בשמרים. ליתר דיוק, על מנגנון פירוק ה-mRNA והקשר שלו לתרגום, שעתוק וכל השאר. תכנסי לpubmed ותחפשי:

        choder M AND (rpb4 or rpb7)

      2. טוב, שאלתי אותו וכרגע אין לו תקציב לזה. אגב, למה את לא רוצה להמשיך לדוקטורט?

        1. כדי שאני אתקל באותה הבעיה בעוד שלוש שנים? מה אני אעשה עם דוקטורט ללא ניסיון? אבל ברצינות, אם אני לא אמצע עבודה אז דוקטורט it is פשוט קיוויתי להרוויח סוף סוף משכורת לשם שינוי

  2. אל תוותרי.אני לא גמרתי תואר ראשון ומשתכר 25 ש"ח לשעה בתור עוזר מחקר.עם תואר שני את צריכה לקבל שכר יותר גבוה ממני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *